Thursday 4 August 2011

Fairly Education

Wow, cenggini rasanya mengupload entry terbaru ini menggunakan i-pad... hoho,walaupun pinjam orang lain punya tetapi aku tetap bangga... Bak kata oranga tua-tua, sambil menyelam minum air... Hahaha, setakat ini aku masih lagi meniyingkap material-material yang bakal aku masukkan ke dalam cerpen terbaru aku, "Sata,Pepes dan Otak-otak"... Memang banyak dugaannya sebab aku masih kesibukan dengan tanggungjawab sebagai seorang guru pelatih tegar... chewaah, gittew... So sabor jelah... wakaka...

Hari ini merupakan hari yang indah untuk aku kalu kat screen tv tu macam ada bunga-bunga yang mengelilingi diri aku.. Walaupun kucar-kacir gak tadi.. hooho.. tapi sebuaj pengakhiran yang baik. Aku lega akhirnya segalanya membuahkan hasil.. tada... aku sekarang sedang melayan blues di bilik guru ini sedang guru-guru yang lain sibuk membuat lesson masing-masing..

Itu jelah buat masa nih.. ape-ape hal pun aku tetap gembira... kat sini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga my mum you're my source of inspiration... my dad yang terpaksas tAk tidur setelah dikerahkan... Hajjah Rahmah my mentor as well as MIss Lee Mean Choo... Dan my mini-cikies 2 Cerdik, lakonan korang memang superb... wallah

No comments:

Post a Comment