Monday 25 July 2011

Jurnal #2

Huhu, kini aku telah masuk ke minggu ketiga praktikum... Alamak sumenya macam baru saja berlaku... Chewah, aku tak kisah, sebab aku gembira dengan keadaan aku sekarang... Yang tak menggembirakan ada sesetengah perkara yang kita kena lakukan, tidak seperti guru dalam perkhidmatan yang laen... tett saya taknak sebut, anda pasti tahukan (ini kes taknak kena Akta 174, apa tu? Aku pun taktau) .... Nevamind, ok...

Every week, I need to come out with somthing that call 'journal'... Actually, I'm not quite familiar with this thing... But, I try my best to come out with something fresh (la sgtkan?)...Yup, well my #1, I just discussing about classroom management... Well I lack of this managing thing... That's why I come out with this idea...

For this #2... I think I will produce a journal that in regards to Pupils and motivational course... Yeah, I just the simple and usuall thing, yet it is crucial to ensure the the motivational course meet the goal. Hahahah... apalah aku ni... Memang tak matang, entah ape-ape je... Takpelah tak menarik pun asalkan ikhlas... :P

No comments:

Post a Comment