Saturday 2 July 2011

Talking portfolio...

Dalam masa seminggu lagi... Aku akan mula menjejakkan kaki ke sekolah semula secara rasmi, bukan sebagai pelajar tetapi sebagai seorang guru pelatih... Hehe, gementar bukan kepalang... Well, 1hb Julai, Puan Naemas dengan kuasa vetonye menyeru segala puak KPLI tak kira menengah ke rendah... Semua dia perkasamkan dalam DDKA yang serba mulia dan indahlah sangat ini....

Inilah wajah-wajah bakal guru pelatih cemerlang GPC gred (nil.)...

  Guru Pelatih Cemerlang senantiasa bersedia sebelum memasuki kuliah...

Guru Pelatih Cemerlang memberikan tumpuan 125% di dalam kuliah mereka...

Walaupun Puan Naemas masih dihadapan, guru pelatih masih sempat membuat drama pentas di DDKA... Biasalah lumrah kehidupan lah katekan.... Hurm sempat lagi promote buku terbaru keluaran Oxford Fajar...

Duta Oxford Fajar... Ahmad Fadhli dari IPGKTI KPLI BI-SN-MO 1

Di atas ni gambar salah seorang rakan sepermainan di IPGKTI nieyh... Dia ni sangatlah open orangnya... memang selalu senyum... Dia memang tidak bermasalah sebab dia tak create masalah dengan orang lain, tak macam aku...

p/s: aku hanya mampu bersabar dan mengukir senyuman palsu tatkala mereka memandang sinis seolah-olah aku tiada disitu, ku sedar siapa aku.. 

1 comment: