Thursday 23 June 2011

Minggu yang menjemukan 1

Entah apelah yang tak betul pada diri aku minggu ni... Banyak menda yang aku buat semuanya tak menjadi... Assignment macam nak mintak selisih malaikat 44 jer... Kecelaruan+kekacauan+kemalasan dalam diri semakin bertambah... Rasa macam nak meletop je... Bile gi timbang masih sama xde perubahan, walaupun dah dua hari aku xde selera nak makan biler terlalu memikirkan nasib badan... beselah, sapa suh cari bala, dah dapat telah ajelah, kan ke bodoh camtu, tapi aku tak tau apa sebabnya, ha padanlah muka sendiri... Takpelah, kita KIV dulu duka lara kita...

Pagi-pagi je aku dah terjaga disebabkan xselesa dengan kehangatan malam baru je nak tido, petir sambar menyambar guruh membelah bumi, macam ada raksasa menyerang bandar. Kebabooom! Kebabooom! banyak kali gak. Takut gaklah, tapi apa boleyh buat, telan saje lah... Bloom sempat nak menghabiskan mimpi indah, dah kak Zura call, baru je ingat malas nak pergi IPG td, tp dia ckp dia tersekat dalam kesesakan trafik, kena lah aku ke IPG juga... tettt...

Setelah selesai acara penutup minggu pengurusan pelajar IPGKTI, aku pun ingat nak pergi buat kerja yang tak berfaedah lah sekejap, nak wat asgmt memang xde mood.. Nak muntah nengok asgmt tuh... bialah dia berabuk kat gobok kecil itu... Aku pun menujulah ke suatu tempat yang ramai gak orang lawati... Berbekalkan modal yang sederhana ciput (hampir RM100 gaklah), akupun mengorak langkah dengan memakai baju batik maktab... Aku nak cari tempat tidor yang besh... so aku dah jumpe tempatnya RM21 untuk dua jam... Hahaha, percuma spek mate 3D lagi (tp kena pulang balik).... Setelah diusha-usha ada lah cerita lapok 3D yang masih ditayangkan - Lantera Hijau: Sebuah kisah Adiwira DC. Ingat nak marathon ke tadi... tapi tu je citer 3D yang ado...

No comments:

Post a Comment